lunes, 11 de abril de 2011

IV Carrera de montaña L'Asturcón. 10/04/2011

28km
1200m+
2h08'20''(ritmu mediu: 4'35'' / km)







Pues otru añu pa esta carrera que ye la que abre la temporada n'Asturies, rapidísima, de terrenu pocu técnicu, multitudinaria (206 chiflaos) y muy bien organizada de la mano del incombustible Quintana. Empieza la fiesta a les 9:30 con una salida de llocos, póngome a tirar como si fuese a correr un 1500 hasta que después d'un buen cachu yá me garra Martín y tira él, sígolu un peacín, paez qu'aguanto, pero al final tengo que soltame porque va un puntín más rápidu de la cuenta pa mí, pocu después la misma maniobra con Pedro, van algo más rápidu y van sacándome distancia pocu a pocu pero nun los pierdo de vista. Por detrás veo a Fuego a una distancia que permite dir con cierta tranquilidá. Al pasar pel km 10 y mirar el reló casi me da un infartu (43'!!!), la verdá ye que salimos como burrinos (y lo peor ye que nun-y puedo echar la culpa a nadie...¡seré castrón!).

A puntu de llegar al km 10


Nes rampes de La Peña veo que los tengo cerca, hay bastante pendiente y ye de subir mediu caminando, paez hasta que recorto algo de terrenu a Pedro, pero nel tramu de pista más buena hacia La Contriz yá me desengaño y veo como van escapándose pocu a pocu, son muy buenos corredores d'asfaltu y rueden como misiles nesti terrenu, a Fuego de momentu paez que-y mantengo la distancia y per detrás d'él nun veo a nadie.

 Camín de La Contriz


Na baxada a la Fuente Los Pastores siento zapatear detrás de mí bastante cerca, baxé fuerte pero'l d'atrás paez que baxó más rápidu que yo, queda la dura subida al Picu'l Paisano (onde'l cristón del Naranco) y tola baxada, voi dando caña pero a l'altura de Lladines gárrame Fuego que ta baxando muy fuerte, sácame unos metros y nos 3 últimos km de llanu veo que ye imposible recupera-ylos, per detrás nun veo a nadie y fago l'últimu km dexándome llevar (a pesar d'eso eché 4' en correlu, asina que'l ritmu de carrera yá-vos podéis imaxinar como fue...).



La verdá ye qu'encontreme muy a gustu y prestóme andar finu nuna carrera que aunque nun me va muchu por ser tan de correr y tan rápida  siempre se me da bastante bien, al final cuartu puestu na xeneral y terceru na categoría senior, colo que rascamos el primer podiu de la temporada. Susana tamién subió al tercer puestu del caxón na categoría absoluta femenina, Sebas (21º, 14º senior, muy bona carrera) y Claudio (75º, 4º en veteranos B, pa estrenase en montaña nun tuvo nada mal) completen la representación d'Infiestu.



 Por supuestu lo meyor de tou la espicha después de la carrera pa contar y planear batalles y reponer fuerces.


Mapa y perfil





Web de la carrera

Noticia en LNE del llunes 11 d'abril

Más fotos

y más

y más

y más



Próxima castronada: Haute Route Chamonix-Zermatt...


2 comentarios:

  1. Que castrón yes...vamos tener que lastrate na próxima castronada

    ResponderEliminar
  2. Calla, calla, que yá me voy lastrar yo sólu, toy preparando l'albarda y toy volviendome llocu...

    ResponderEliminar