martes, 27 de mayo de 2014

III Trail Altu Ayer. Campeonatu d'Asturies. 18/05/2014.

32 km
3000 m+
4h32'25''

Tercera edición d'esta espectacular carrera, nun se me arregló dir a les dos primeres ediciones, pero d'esta nun podía pasar, distancia en teoría media, terrenu técnicu, desnivel brutal y d'echar el mesmu tiempu que nuna maratón durina, así que de les carreres que me gusten, que últimamente casi tou ye UltraMegaXtrem y al final...descafeinadín tou...
Otru detalle pa nota ye que ye en autosuficiencia, nun hai avituallamientos, 2 o 3 fuentes pel camín y cada ún que se les arregle (esti añu al ser campeonatu d'Asturies tuvieren que poner un avituallamientu por cuestión de reglamentu), ta bien esto, tamos acostumbraos a dir en plan hiperlixeru y cómodu nes carreres y convien que nos acostumbremos a dir con un mínimu d'equipamientu, agua y comida polo que pueda pasar, qu'en monte nun siempre tenemos a una organización y un dispositivu de rescate preparáu p'actuar en casu de cualquier contratiempu.
Depués de facer Apuko 15 díes antes la verdá ye que nun sabía como diba encontrame, eses dos semanes tuve sin chicha y sin muchu convencimientu de poder dar guerra, el sábadu anterior pa encima fuímos Velino, Michi y yo a facer una ruta mui guapa que yá habíamos fechu l'añu pasáu pero en sentíu inversu, Tarna-San Isidro pela llínia de cumbres, y la verdá ye que diba muertu, pero 3 o 4 díes antes de la carrera salieren un par d'entrenos d'hora y media-dos hores a ritmu de les grandes ocasiones, afloxé un par de díes pa llegar descansáu y a ver que se puede facer.
Salimos a les 7:00 como si fuésemos a correr un 1500

Vídeu salida



Nel caminucu bien lisu y sin una piedra d'al llau del ríu voi y recalco'l tobillu derechu al minutu y mediu de salir, empezamos bien...paez que fue sólu'l sustu y enseguida quedamos solos Santi, Fuego y yo. En pasando les Foces del Pino quedamos Santi y yo, tamos subiendo a bon ritmu pero vamos charrando. Llegamos a la fuente Palmián, un traguín rápidu, baxada corta pero pindia y siguimos subiendo pa los Altos de Riopinos. Nesta subida gárrenos Fuego y Vitorín, inconscientemente toos queremos agrupanos, tovía tamos al principiu de la carrera, falta muchu, y la cresta a La Cabritera, Nogales y Picu l'Osu siempre se fai más rápidu si se va nun grupín que sólu. Vamos los cuatro a bon ritmu, toi subiendo mui bien pero baxando vann descolgándome, recalco'l tobillu otres dos o tres veces y doime cuenta que nun ye grave pero va tocáu y a la mínima va de viaxe, así que a baxar tranquilín y güei nun toca dir a muerte a nun ser nes subíes. Na baxada a la Mayada Alba pásenme Pablo y Carlos primero y depués Amador y Samuel, pero tengo qu'aguantar les ganes d'intentar siguilos... Baxando pel bosque Tuzu pásame otru y de repente topo a Vitorín qu'acaba de h.oder un tobillu (¡a meyorase, campeón!), polo que tovía lo tomo con más calma, nun vaya ser yo'l siguiente...
El bosque abre pa dexar pasu a la Braña El Gumial y volver a metenos n'otru bosque pa siguir baxando a Cueves.

 Entre El Gumial y Cueves


N'El Carrozal ta l'avituallamientu, parada rápida a garrar unes gominoles y un par de galletes, recargar agua, charrar un pocu con Gerardín que ta'l probe arranáu por nun poder correr y a pola última subida de 1000m+  pa rematar la carrera. Namás salir del avituallamientu veo venir detrás a Mariano y delantre ta'l que m'adelantó en Tuzu paráu, tien que dexalo equí porque los cuádriceps al ponese a subir acaben de dicir que si quies. Un pocu de caminucu ratoneru ente matu con varios repechos y baxaduques y a subir tou de siguíu. Ponemos Mariano y yo un ritmu fuerte de subida, nun vemos a nadie nin por delantre nin per detrás, pero si somos capaces d'aguantalu nun nos garra nadie, seguru, y si algún de los d'alantre forzó demasiáu na baxada, igual lu garramos...Toi encontrándome mui bien y préstame ver que subo como un cañón, Mariano sácame algo al final del tou pero va con bastones y vese que sabe usalos bien, lo que nestes subíes da un plus considerable.
La subida ye llarga y pendiente, lo primero per bosque y depués yá per terrén abiertu, llegando arriba'l tou vemos a Fuego, sácanos un bon peazu, pero tamién vemos a Amador y Samuel a menos d'un par de minutos, tuvimos que recortá-yos bastante na subida, la pena ye que na baxada que queda van volver a sacame lo que nun ta escritu...
Póngome a baxar y nun doi créditu: un canalón de pación nel que cuesta trabayu mantenese en pie (revisando'l track sal una pendiente d'entre'l 45 y el 50%!!) y del que nun se ve'l final, voi baxando como puedo, mediu faciendo cetes mediu garrándome a les escobes mientres pierdo de vista a Amador y a Samuel y voi viendo como m'escapa Mariano pocu a pocu.
Foces del Pino de nuevu y últimu tramu correderu pa llegar a Felechosa, adelantando a xente de la carrera corta y llegando a meta con sensación d'haber podíu dar bastante más guerra de nun ser pol tobillu (igual hubiese reventáu los cuádriceps por baxar fuerte y depués la última subida...a saber...)

Nel caminín al llau del ríu llegando a Felechosa



Meta

Carrera dura más pol desnivel y pol tiempu que se tarda que polo técnicu (aunque si llega a tar moyáu...) y na qu'hai que conocese mui bien pa calcular el agua y la comida a llevar al nun tener más qu'un avituallamientu. Recorríu preciosu, entreteníu y variáu, con un pocu de tou y con unes vistes impresionantes, una carrera mui montañera, na llínea de Canfranc .
Apuntada pal añu que vien en coloráu, a ver si podemos volver...


Vídeu:





 Páxina web



Clasificación 




No hay comentarios:

Publicar un comentario